Het maken van didactische keuzes
4.1.2) De docent toont aan een relevante, rijke en effectieve leeromgeving te kunnen inrichten met ICT.
Zoals eerder gezegd heb ik gewoon de mogelijkheid nog niet gehad om gebruik te maken van ELO. Alleen mijn stagecoach had hiertoe toegang. Toen ik toch een verzoek indiende voor inloggegevens werd deze afgewezen omdat het CSG Liudger dit niet toevertrouwden aan een tijdelijke stagair. Wel heb ik laten zien in 2.2.5 dat ik een elektronische leeromgeving kan inrichten. Zo plan ik zelf mijn diensten in of uit en reageer ik op openstaande diensten van buitenaf.
Daarnaast gebruik ik wel andere rijke en effectieve leeromgevingen zoals de elektronische leeromgeving schoolportaal voor het digibord (afbeelding 23). Tijdens werkplekleren drie waren er in bijna alle lokalen digiborden aanwezig. Hierdoor kon ik leerzame spelletjes spelen met de leerlingen. De site van gynzy zoals die in de beoordelingsformulier staat van het ICT portfolio op google.sites ken ik niet. Het ziet mij er dan ook wat te kinderlijk uit en niet geschikt voor de doelgroepen waarmee ik te maken heb gehad.

Afbeelding 23: elektronische leeromgeving schoolportaal