Socialmedia-nhl-ictcompetent
Socialmedia-nhl-ictcompetent
  • Home
  • thema 1: Attitude
    • lerend en innoverend
      • Indicator: 1.1.1 & 1.1.2
    • Flexibele en adaptieve professional
      • Indicator: 1.2.1 & 1.2.2
    • Reflectie en onderzoek
      • Indicator: 1.3.1 & 1.3.2
    • Samenwerking
      • Indicator: 1.4.1 & 1.4.2
  • Thema 2: Digitale basisvaardigheden
    • Hardware
    • Software
      • Indicator 2.2.1
      • Indicator: 2.2.2
      • Indicator: 2.2.3
      • Indicator: 2.2.4
      • Indicator: 2.2.5
      • Indicator: 2.2.6
      • Indicator: 2.2.7
      • Indicator: 2.2.8
    • Storingen
  • Thema 3: Digitale Media- & Informatiegeletterdheid
    • Informatie,- vaardigheden
      • Indicator 3.1.1
      • Indicator: 3.1.2
      • Indicator: 3.1.3
    • Kennis management
    • Mediawijsheid
      • Indicator 3.3.1
      • Indicator 3.3.2
      • Indicator 3.3.3
      • Indicator 3.3.4
      • Indicator 3.3.5
      • Indicator 3.3.6
  • Thema 4: Didactisch handelen
    • Het maken van didactische keuzes
      • Indicator: 4.1.1
      • Indicator 4.1.2
      • Indicator 4.1.3
    • ICT organiseren in de (digitale) leeromgeving
      • Indicator 4.2.1
      • Indicator 4.2.2
      • Indicator 4.2.3
    • Arrangeren van digitaal leermateriaal
      • Indicator 4.3.1
      • Indicator 4.3.2
      • Indicator 4.3.3
    • Kennisoverdracht
      • Indicator 4.4.1
      • Indicator 4.4.2
    • Kennisconstructie
      • Indicator 4.5.1
      • Indicator 4.5.2
      • Indicator 4.5.3
    • Beoordelen van leerprestaties en evalueren van onderwijs
      • Indicator 4.6.1
      • Indicator 4.6.2
      • Indicator 4.6.3
  • Recensies
  1. Home
  2. »Thema 2: Digitale basisvaardigheden

bron: http://www.verenigingen.nl/besturen/12/19.htm 

Thema 2: Digitale basisvaardigheden

  • Hardware
  • Software
  • Storingen
© 2015 - 2025 Socialmedia-nhl-ictcompetent
Powered by JouwWeb